Ve 25. týdnu probíhají první návozy dílců ocelové konstrukce na SO 204 na stavbě I/44 Bludov - obchvat. Jedná se o 230 metrů dlouhý dálniční most o pěti polích, kde nosnou konstrukci tvoří v každém směru 2 plnostěnné nosníky spřažené monolitickou železobetonovou deskou. Tento stavební objekt realizujeme společně s kolegy ze sdružení a veškerá činnost spojená s ocelovou konstrukcí včetně výsunu spadá do naší kompetence.
Ve 25. týdnu probíhají první návozy dílců ocelové konstrukce na SO 204 na stavbě I/44 Bludov - obchvat. Jedná se o 230 metrů dlouhý dálniční most o pěti polích, kde nosnou konstrukci tvoří v každém směru 2 plnostěnné nosníky spřažené monolitickou železobetonovou deskou. Tento stavební objekt realizujeme společně s kolegy ze sdružení a veškerá činnost spojená s ocelovou konstrukcí včetně výsunu spadá do naší kompetence.
Nosníky dlouhé přes 25 m o hmotnosti dosahující skoro 35 tun jsou přepravovány v nočních hodinách. Vykládka a osazení na vysouvací dráhu probíhá kontinuálně, po geodetické kontrole umístění nosníků následuje svařování nosníků k sobě, provedení protikorozní ochrany montážního spoje a příprava pro vlastní výsuv. Během deseti dnů dovezeme na stavbu prvních 230 tun z celkových 750 tun pro pravý most.
Stěžejním datem pravého mostu bude 16. srpen 2022, kdy se bude konstrukce vysouvat za plné výluky nad železniční tratí v třetím poli. Následně bude probíhat montáž společně s výsuvem tak, aby byl do konce měsíce září spuštěn pravý most na ložiska. Termín výluky pro levý most je předpokládán na konec tohoto roku a začátek roku nového s tím, že práce na ocelové konstrukci by měly být na konci března příštího roku ukončeny.